Bestellen
Bij StanleySpecialist kunt u 24/7 uw bestelling plaatsen. Maar hoe werkt dat precies? Wij lopen er stap voor stap met u doorheen.
Bestelproces
Heeft u het product gevonden waar u naar opzoek bent? Dan bent u klaar om te bestellen. Doorloop daarvoor onderstaande stappen:
Product kiezen en in winkelwagen plaatsen
- Kies de gewenste kleur en maat.
- Plaats het product in het winkelmandje door op de button ‘In winkelwagen’ te klikken.
- Bestelt u voor het eerst, dan klikt u op rechtsboven op de winkelwagen. Heeft u al een account bij ons, dan kunt u inloggen via ‘Mijn account’.
Stap 1: Winkelwagen
- Controleer uw bestelling in de winkelwagen.
- Als u een waardebon heeft, dan vult u de code in bij ‘Waardebon’.
- U kunt nu doorgaan afrekenen.
Stap 2: Gegevens / Bezorging
- Op deze pagina vult u uw gegevens in. Bent u ingelogd in uw account, dan zijn uw gegevens al ingevuld. U hoeft ze nu alleen te controleren.
- Aan de rechterkant kiest u voor de gewenste verzendmethode. De eventuele verzendkosten worden nu berekend.
- Kies nu voor Betalen.
Stap 3: Betaalwijze
- Kies op deze pagina de gewenste betaalmethode.
- Klik op de button ‘Betalen’ om uw betaling af te ronden.
Bestelbevestiging en verzending
Na het plaatsen van uw bestelling ontvangt u per e-mail van ons een bestelbevestiging op het door u opgegeven e-mailadres. Zodra wij het pakket verzonden hebben, dan ontvangt u van ons een e-mail met een track & trace code.
De levertijd van uw bestelling wordt aangegeven bij het product. Producten waarbij vermeld staat dat het vandaag verzonden wordt, die zijn bij ons direct op voorraad. Producten waarbij meer werkdagen als levertijd vermeld staat, die zijn in bestelling bij onze leverancier en komen zo snel mogelijk uw kant op.