Verzend- en verzekeringskosten
Alle bestellingen vanaf € 40,00 worden in Nederland gratis thuisbezorgd! Voor de overige EU-landen wordt een apart tarief gehanteerd, afhankelijk per land. Voor bestellingen onder € 40,00 rekenen wij minimaal € 5,95 aan verzendkosten. Wij dragen het risico voor beschadiging of zoekraken van uw pakket tijdens de verzending.
We werken samen met DHL, DPD en PostNL. Afhankelijk van het verzendadres kiezen wij voor de beste optie. Mocht u een voorkeur hebben dan horen we dat natuurlijk ook graag!
Snelle levering: vandaag voor 17:00 uur besteld, vandaag nog verzonden
De levertijd wordt aangegeven bij het product. Producten waarbij vermeld staat dat het vandaag verzonden wordt, die zijn bij ons direct op voorraad. Producten waarbij meer werkdagen als levertijd vermeld staat, die zijn in bestelling bij onze leverancier en komen zo snel mogelijk uw kant op. Indien een besteld artikel niet direct uit voorraad leverbaar is, informeren wij u spoedig over de te verwachten levertermijn. Mocht een product niet meer leverbaar zijn, dan zoeken we naar een goed alternatief. Uiteraard kunt u dan nog altijd kosteloos annuleren indien u dit wenst.
Bestelt u op dinsdag t/m vrijdag voor 17:00 uur, dan wordt uw bestelling (indien op voorraad) nog dezelfde dag verstuurd. Bestellingen binnen Nederland worden dan doorgaans de volgende dag geleverd. Verzendingen naar het buitenland kosten meer tijd.
Indien u op maandag, zaterdag en zondag bestelt, dan wordt uw bestelling (indien op voorraad) op de eerstvolgende werkdag verstuurd.
Niet thuis?
Pakketten in Nederland worden verzonden via DHL, DPD of PostNL. Pakketten boven de 10 kg en pakketten naar het buitenland worden verzonden via DHL of DPD. Deze organisaties hebben een avondbezorging en een zaterdagochtendbezorging. Bij de pakketten via DHL en DPD (tot 10 kg) komen ze standaard vier keer bij u langs, twee keer in de middag, vervolgens twee keer in de avond.
Als u niet thuis bent, dan proberen ze het pakket te bezorgen bij uw buren. Als dat niet lukt (of bij de bestelling geeft u aan dat u dat niet wilt), dan neemt DHL / DPD de bestelling weer mee terug. Na 4 bezorgpogingen wordt uw pakket gebracht bij een DHL / DPD servicepunt. U ontvangt hier van DHL / DPD bericht over.
Ruilen
Indien u een product wilt ruilen, vragen wij u een mail te sturen onder vermelding van uw bestelnummer. Wij rekenen geen bezorgkosten voor de bezorging van een andere maat of kleur.
Retour
U heeft het recht om uw bestelling tot 30 dagen na ontvangst (=daadwerkelijke bezorgdatum vervoerder) zonder opgave van reden te annuleren. Na annulering heeft u nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. Ook bij vertragingen zal uw retournering worden geaccepteerd. De kosten voor het retourneren zijn wel voor eigen rekening. U kunt gebruik maken van een vervoerder naar keuze.
Op het meegeleverde retourformulier staat aangegeven hoe u de bestelling kunt retourneren. Of download hem hier. Als uw retourzending bij ons verwerkt is, wordt het volledige orderbedrag gecrediteerd.
Herroepingsrecht
Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten.
Uitzonderingen herroepingsrecht
Modelformulier herroepingsrecht
Met dit formulier kunt u tot 14 dagen na ontvangst een product aanmelden voor retour. Een retour kan ook per e-mail worden aangemeld.
Klachten
We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te e-mailen. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.